2013. május 25., szombat

0.-1 nap, Bp - Békéscsaba - Gyergyószentmiklós (Gheorgheni, Románia) - 777km

Kedves olvasók és előfizetők! :)

Az elmúlt évekhez hasonlóan ismét útra keltem, 2011-ben Isztambul, 2012-ben Krím félsziget volt a cél, idén pedig bezárul a kör és megkerüljük a Fekete-tengert. Tavalyi túrámról készült is egy blog, aki esetleg  még nem olvasta az megteheti ezen a linken.
A csapat majdnem azonos a tavalyival, pár ember kivételével, megszokott arcok, problémás emberek nélkül.
Motorfelhozatalban jelenleg KTM az uralkodó, a srácok kőkemény Bamakósok, ahogy a felszerelésüket elnéztem egy atomrobbanást is túlélnének.
0. nap:
Részemről zökkenőmentesen telt, csomagjaimat betettük szobatársam (Tibi) autójába, ezzel is könnyítve a lefele utat Békéscsabára, így legalább könnyen tudtam "veretni" :)  Még csak az M5-n tartottam amikor Tibi rám telefonált, "Elütöttem egy őzet, mozgásképtelen az autó, hívtam a rendőrséget, nem tudom mi lesz" szöveggel. Szuper, kezdődik.. Szerencsére pont arra járt egy barátja, összedrótozták az Alfát és végül lábon hazajutott.
1. nap:
Pokoli kínok között ébredtem... Azt álmodtam hogy elcseréltem a Yamahámat egy BMW-re, ráadásul a BMW Tibi anyukájáé volt :-DD  Az ember még álmában sem lehet nyugodt :D
Reggel a találkozó Berettyóújfaluban volt, sikerült megint elkésni,de legalább volt egy cinkostársam :)  Mai nap az esőről és a kamionok leküzdéséról szólt, többnyire sikeresen, olyannyira, hogy Pisti (Fazer 600) be is gyűjtött már az első nap egy 150 lej-es gyorshajtást. Utána egy finom ebéd a Királyhágón,  szokásos miccs-t (Mititei) kértem a szokásos pincérnőtől :). Sajnos az eső megbélyegezte a napot, ezen még a híres 13B kanyargós, fenyőerdős útja sem segített. Jelenleg az Erdélyi Gondűző Panzióban pótoljuk az elégetett kalóriákat. Természetesen miután lepakoltunk a lovakról, kisütött a nap és jelenleg is zero felhő van az égen. De lesz még ennek böjtje, ma reggel itt -2 fok volt.
Holnap Tulcea, a Duna delta bejárata lesz a cél. Kemény szakasz lesz, még több kamionnal...







3 megjegyzés:

  1. Szia András!

    Régóta követem izgalmas és részletes leírásaidat az évenkénti túrákról. Most is minden nap megnézem hátha van új bejegyzésed, amit meg kell mondjam remegve várok.
    Remélem mihamarabb hírt adsz magadról, addig jó utat, benzinkutat!

    A gyalogos

    VálaszTörlés
  2. Hmmm elég jóállású kaják vannak az asztalon... nekünk marad a Tészta Tanya... :D

    Péter

    VálaszTörlés
  3. Súlyos volt az a hús tál... Tészta Tanyában be kéne vezetni :)

    VálaszTörlés