2013. június 12., szerda

18.nap, Horezu (RO), - Bázis (HUN), 650km

Rögtön reggeli után megtámadtuk a híres 67/C (közismertebb nevén Transalpina) út kanyarjait. Egészen 2145 méterig emelkedtünk ahonnan pazar kilátás nyílt a környező hegyekre. Maga a szakasz 105 km hosszú, vegyesen van offroad, új és régi aszfalt. Aki lábtartót szeretne karcolgatni az ne ide jöjjön. Az út tele van hordalékokkal, kövekkel és egyéb meglepetésekkel. Szalagkorlát csak jelképesen van itt-ott, stabilitása erősen megkérdőjelezhető. Még a hegytetőn, hófoltok társaságában a csapat egy része elbúcsúzott egymástól, innen mindenki a legrövidebb utat választva megcélozta otthonát. Én Mohabá tanácsára a Nagylaki határátkelőhelyet választottam. Jogosítvány híján a sebességkorlátozásokkal alig vagy inkább nem is foglalkoztam, csak egy cél lebegett előttem, hazajutni a lehető leggyorsabban. Eddig a túráim utolsó napján mindig tovább akartam menni, még egy kicsivel többet, még kanyarodjunk le erre arra, de most elég volt, haza akartam menni. Bő 6 km-s kamion sor fogadott a Nagylaki határátkelőhelyen, csak is az én tiszteletemre, ez kedves tőlük :)   A határőr nagyon rácsodálkozott, hogy 18. napja vagyok úton, elmondása szerint ő már a két napos horgászástól kimerül. Gyors tankolás a határon, M43-M5-M0 és már otthon is voltam.

Kalandokat akartam?! Megkaptam! Élményeket akartam?! Megkaptam. Túlélő túrát akartam?! Nem akartam de megkaptam. Sokat köszönhetek a helyieknek, akik gondolkodás nélkül segítségemre siettek. Élő példa arra hogy idegen helyen, minimális nyelvtudással, a semmi közepén is meg lehet oldani bármit. Olyan nem volt hogy sehogy. Valahogy mindig volt, ha kellett Lada belsőt tettek a hátsó kerékre és úgy gurultam tovább. Nincs lehetetlen! Egy szó mint száz, magasra tettem a lécet, nehéz lesz űberelni, de rajta vagyok :)

És hogy hogyan tovább?? Megyünk még keletebbre! (hátrahagyott tartozások miatt Romániát és Törököket egyenlőre jegelem).
Köszönöm a figyelmet, kitartást az új olvasóknak és a régi előfizetőknek egyaránt! Egy év múlva ugyanitt, még érdekesebb és szórakoztatóbb kalandokkal!

Daszvidanyja!


Ui.: ugyanitt eladó egy megkímélt, garázsban tartott, rendszeresen karbantartott, csak belföldön használt Yamaha motorkerékpár! Csere érdekel! :D :D








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése