2013. június 10., hétfő

17. nap, Burgas, Napos-part (BG) - Horezu (RO), 550km +

Nem tudok tovább menni, ki kell cserélni a láncot... 9 órától várak (magyar idő szerint 8). Levágták a régi láncot,  de nem jó az újnak a mérete... Hosszú lesz ez a nap..

Rendes a szerviz főnöke, megkínált cigivel, kávéval, persze azt ő nem tudhatta hogy egyikkel sem élek.. Mindegy, a szándék a fontos :)   Felesége hozott ebédet is :P
Egyenlőre ott áll a dolog, hogy egy Honda CBR-ről levették a láncot és a kettőt vegyítve összekókányolják. Új lánc csak holnap lenne Szófiából....
UPDATE: utólag újraszámoltam a "szervizelés" költségeit és rá kellett jönnöm, mégse volt annyira rendes a főnök...





13:30, gyerünk a többiek után, egy laza 570km van még hátra, nem lesz gond. Ruse-nál mentem át a Dunán és léptem be Romániába. Rögtön Giurgiu után belerepültem egy traffipaxba, aminek áldozatul esett a jogosítványom. Pénzt nem fogadtak el a rend éber őrei de cserébe 30 percet vettek el abból az időmből ami nem is volt. Bukaresttől újra autópálya következett, gyorsan meg is tisztítottam a belső sávot. A nagy sietségben utolértem egy szupercellát, ami szélviharral, jégesővel és villámokkal üdvözölt. Közben szép lassan beesteledett, millió kamion volt ezen a tranzit úton, fantasztikus volt szakadó esőben szerpentinezni ezekkel a monstrumokkal. 10 körül értem a szálláshoz, hatalmas tapsviharral és ujjongással fogadtak, kifejezetten jól esett eme gyönyörű nap után :)
Holnap még felavatom a Transalpina vadi új kanyarjait, utána irány sweet home!

UPDATE: időközben előkerült a jogsi, így most gyanúsított pozícióba léptettek elő, de hát kockázat nélkül nincs biztos veszteség ahogy mondani szokták (vagy nem szokták?) :))

3 megjegyzés:

  1. Ha motorral az orosz utakon mennél,
    te is kátyú rájder lettél,
    pattog a bringa, mi is lehetne szebb ennél,
    kátyú rájder lettél...

    Ezt még a hátsó felnis kalandhoz, csak nem volt internet már 4 napja :)
    Ö

    VálaszTörlés