2013. június 10., hétfő

16. nap, Isztambul (TR) - Burgas, Napos-part (BG), 370km +

Láncom a szakadás határán van. 5000km-es lánccal indultam neki a túrának, elméletben röhögve ki kellett volna bírnia ezt az utat de az élet néha tartogat meglepetéseket (na jó nem néha, MINDIG!). Ezért ma egyedül mentem Bulgáriába a Napos partra. Szépen lájtosan, nyomatékmentesen, ami külön kihívás volt egy 150 lóerős géptől. Eljött az idő, hogy kitanuljam a piócázás rejtelmeit! Ennek rendje és módja szerint rácuppantam egy távolsága busz seggére, bukósisak felnyit, zene bekapcsol, tökéletese volt minden amíg a busz le nem tért az autópályáról, hát én persze mentem utána ahogy az a nagykönyvben meg van írva. 10perc kavirnyálás után sikerült vissza térnem az eredeti útvonalra, majd megint kipécéztem egy szép nagy buszt fenekét ahonnan a változatosság kedvéért a rendőrök szedtek ki. Magyaráztak kézzel lábbal, voltam minden csak barát nem, pedig 150 év az 150 év... Miután megértettem a követési távolság fontosságát, továbbengedtek.
A csapat nagyobb része elment megnézni Rodostón a Rákóczi házat, én már voltam 2 éve. Az autópálya kártyát ismét "elfelejtettem" venni, lehajtáskor sípolt is a kapu rendesen mint az újévi malac. A határon könnyedén, 10 perc alatt léptem át, nem volt fennakadás. A gyorshajtást "véletlenül" elfelejtettem befizetni (szigorúan a rendőr tanácsát követve), de nem gond úgy is van már egy nyitott számlám. Szép lassan értékes emberré válok Törökországban "is".:D
Welcome to Bulgaria!
Meglepetésemre egy zsír új út fogadott, sajnos a lánc miatt nem tudtam teljesen kihasználni de így is elégedett voltam. Délután fél2-kor már a Napos parton söröztem, volt egy kis gond a szállással de végül kiadták a szobákat. Véletlenül rossz kapun mentem be, de ha már ott voltam, mentem egy kört "feltűnésmentesen" a medencék körül :)  Rég láttam ilyen megdöbbent arcokat.
Irány a tengerpart, haverok, buli, nők! Este átmentünk a történelmileg fontos Nessebar-ba majd belevetettük magunkat ez éjszakába.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése