2013. június 8., szombat

14. nap. Samsun (TR) - Isztambul (TR), 730km +

Ma egy hosszú, monoton szakasz várt ránk de legalább Isztambulban két napot leszünk.
300km-ként álltunk meg pihenni, tankolni. Majd minden kúton volt egy Attila nevű kutas és persze mindegyik tudja merre van Magyarisztán :) Sajnos a láncom vészesen megnyúlt, bármelyik pillanatban elszakadhat ezért a sebességemet 100km/h-ban maximalizáltam. Így persze még tovább tartott a menetidő de legalább rekord fogyasztást értem el, ami 4,3L/100km lett. 570ft-os benzin ár mellett ez most pont jól jött. Egész úton az elalvás ellen küzdöttem. Már mindent bevetettem, ráharaptam a a számra majd a nyelvemre, ez utóbbi amennyire fájdalmas olyan sikeres is volt. Végül az egyik kúton megittam  egy energiaital/kóla/kávé kombót. A szemem 240 kép per másodperc sebességre kapcsolt, szinte meg tudtam számolni hogy a szaggatott vonal hány pixeles. Ez a dózis estig kitartott amire szükség is volt a péntek esti Isztambuli csúcsforgalomban. Majd 3 óra alatt tettünk meg 60km-t kb. 30 fok-ban. 2 éve már jártam itt, ismerős volt a környék mintha tegnap lett volna. Birtokba is vettem a jól megérdemelt 9nm-es szobánkat, remélem Bulgáriában nem 6nm-es lesz :D  Szállásunk közvetlen a kék mecset alatt helyezkedik el, nagyon cool a hely csak ne lenne egy doboz sör 600ft...
Este elkészítettük az első és utolsó csoportképet amiről most végre nem én hiányoztam!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése